Monday, July 20, 2009

Malaysia vs Manchester United

Wah, best gilerr arr tgk game nih Sabtu lepas..bkn pe, ak kagum dgn smgt Malaysia dr mula game lg, cuma tgh2 game tuh jd kelam kabut ckit bila byk kali tersalah passing..but, dorg punya smgt melawan tu mmg ader la. Walaupun waktu tu aku pakai baju MU tp jiwa ak ttp MALAYSIA.. Masa gol MU, aku xde ar teruja sgt nk raikan, biasa2 je la..Tp bila MALAYSIA score, ak terus terbangun & sama2 raikan..mmg fun la..aku sggup tggu hampir 2bln semata2 nk tgk game nih, aku g ngn tunang aku n Kamaldini (TokGajahDotCom member)..geng2 TGC yg len dh still tggu kt sana mcm Kak Ashamir,Apens,JebatMilan,Along & Mrcipiz n his wife..mmg lautan merah la kt stadium tu tp all Malaysian yg pakai baju merah ptg tuh ttp bersorak sm2 raikan gol bila Amri Yahyah score gol. TAHNIAH..TAHNIAH..DAN TAHNIAH sekali lg kpd National Team ni kita..dgn barisan skuad negara yg ada ni insyaAllah leh g jauh lg. Perlawanan ulangan mlm ni hrp2 team Malaysia dpt give a good perfomance, better than before. Papepun pndgn peribadi yg berbau -ve mengenai skuad Malaysia kali ni, hrp xmematahkan smgt korg nk lwn team Rooney tu sekali lg..mmg NANI & BERBATOV xmenunjukkan permainan yg baik ptg tu tp mana tau second game nih, dorg ubah cara men n hrpnya kalo kalah pn biar kalah tipis jer mcm keputusan Sabtu lepas..tu pn mujur xkena ikat dgn Malaysia, kira OWEN penyelamat la bg pskn MU dr kena malu ngn pasukan raking bwh2 dlm FIFA..nnti aku try up gmbr2 trip ke Bukit Jalil Sabtu baru ni..

No comments:

Post a Comment