Thursday, July 16, 2009

arini sgt happy dpt rht2..slps berhempas pulas membanting tenaga, akhirnya ade gak ms ak nk relax2. smlm tu giler arr byk keje, dh ar aku pose smlm, dlm kul 5.30, tenaga ak mkn lama mkn low n last2 tnpa dpt ditahan, aku termuntah..perit tul tekak n the last ak minum air & pose ak pn terbatal...mmg ar, 2-3 mggu kebelakangan nih mmg byk giler keje..ak pn xtau pe motif bos ak lambakkan byk2 keje kt aku..tu blm msuk bln pose lg, lg bykkkkk..keje ak lak bhgn agama, jd nya bln pose ni la bln yg akan mngajar ak erti kesabaran..aduyaii. ak pnye tunang pn 1, byk gak keje dia, pastu abes keje g training bola, mlm2 pnt..msj ak kejap jerr..adoiii..mslh gak tuh bg aku..kalau sume org bz, abes tu sape je yg xbz????jwb..jwb..gilerr eh, kdg2 tension gak keadaan mcm ni, ak bkn nk mrh bos ak @ sape2 pn yg terlibat dlm kisah aku ni, tp tu la..kalo bkn korg sape lg ak nk mrh kan..???.td ak jln2 kt al-ikhsan yg kat east cost mall 2, ak nmpk la bj kelab faveret tunang aku tuh, manchester united yg baru yg patung2 kedai tu pakai, ak pn dgn kwn ak tgk arr dr luar smbil memuji2 & mengomen2..bdk2(pekerja2 dlm tu ar) mengintai2 kitorg dgn pndgn pelik, ape yg peliknya?? stkt tgk baju man u dr luar tu xjd hal la..kalo msuk karang kena beli lak, baik tgk dr luar jerr..ingt nk tayang penumbuk td..hehe tp papehal blah dulu arr, sbb ak pk aku gadis cantik, tu yg ak mls nk wat pape..mcm kes aku g al-ikhsan jg dlm awl bln dulu tp kat tmpat len (area kuantan gak)..mmber ak tggu dlm keta, ak pn bru msuk pilih2 baju, ade gak 2-3 org mamat keje situ wat pndgn pelik gak, ak sound je arr "pe pndg2, org nk pilih baju nih, jgn sibuk!"..haha. sorii ar weh, ak xanti korg tp korg wat ak, seorg "gadis cantik" ni rs xselesa..haha.cauu..

No comments:

Post a Comment